Tiden går fort när man har roligt
2010-04-18
22:17:06

Helger är över igen... Den här helgen försvann nog extra fort för jag har haft Kristin här på besök igen... Det hela började med att jag åkte hemifrån vid klockan åtta på lördagmorgonen för att hämta Kristin... och för att summera två dagar lite snabbt så har vi handlat... flyttat en byrå från sovrum till badrum... sjungit en massa singstar... ätit grekiskt på kolgrillen... kollat två avsnitt utav Så ska det låta... allt det på lördagen... Och idag har vi möblerat om hela mitt vardagsrum och sen har jag varit och dansat...   Är väldigt nöjd med allt vi åstadkommit på ett par dar... Och tusen tack till Kristin för en toppenhelg igen... :o) 20100206121



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0