Det händer en del i höst
2010-08-25
11:21:53

Ja förutom dansen... så har nu jag och Eva då anmält oss till Sjung Nu kören... Nivå: Avancerad... jepp... om vi fixar det är en annan sak... men den här gången blir det lite mer av en utmaning jämfört med den andra kören som vi gick på förut...  :whistle: Det ska bli jättekul... har verkligen saknat sången... nu när man är sambo brister man inte ut i spontan sång längre... ;o) Snart är det dags att börja träna också... jag och en annan kollega brukar träna på Friskis... och för att göra livet lite enkelt och smidigt så har vi valt att gå på City-anläggningen... och den öppnar nästa vecka... ett pass är redan bokat till på måndag... fast inte just där... men i fortsättningen blir det i City... Så hösten kommer väl se ut ungefär så här... på söndagar blir det dans... måndagar kör... och träning förhoppningsvis två gånger i veckan... och om jag är riktigt riktigt duktig så kanske jag lyckas klämma in en och annan promenad också... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0