En riktigt rolig helg
2010-08-22
23:56:46

För att göra en lång histora kort... aaaah... vilken helg... :biggrin: I fredags var jag, Jenny och Kristin och åt på "En grek till på söder"... och efter middagen gick vi till Vampire Lounge... ett litet ställe på söder med fantastiskt goda glassdrinkar. Vi testade bara Chocolate Monkey... men den var hur god som helst... och som ett par pensionärer åkte jag och Kristin mätta och trötta hem till mig hur tidigt som helst... På lördagen fick jag och Kristin för oss att vi skulle försöka återskapa den goda glassdrinken... vi fick inte tag i alla ingredienser men det blev helt ok ändå... och för att göra det lite roligare så toppade vi våra drinkar med en maräng... :wink: IMG_0057 Kvällen avslutades med några fler drinkar på ett lokalhak med karaoke... en av drinkarna såg farligt grön ut... men var förvånansvärt god... jag höll mig borta från mikrofonen... men Kristin var uppe och sjöng lite med en annan tjej... :whistle: IMG_0060 Idag har vi fixat och donat lite här hos oss... och så var vi ute en sväng med katterna.... IMG_0065 IMG_0072 IMG_0075 Och när jag åkte till dansskolan så åkte Kristin hem... Tusen tack för allt den här helgen!! :biggrin:


Postat av: Kristin

Tusen tack själv :biggrin:

2010-08-23 @ 02:16:46
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Lotta

Kul att ni hade kul i helgen som vanligt :biggrin: .
Själv tittar jag på sötnose fröken - :wub:

2010-08-26 @ 19:51:34
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0