Helgenär över
2010-08-29
22:47:14

Det har inte hänt så värst mycket idag heller... en sväng till Skärholmen... åt lunch i Brunna... ett besök hos Ts kompis... och så danslektion... ja.. och så har vi försökt gosa lite extra med Sessan då hon fyller år idag... men det har hon ju givetvis inte gått med på... :wink: Det är nog det som är värt att nämna... Idag fick vi läroplanen för danskursen... jättekul... inget avancerat men man kan följa vad det är meningen att vi ska lära oss den här terminen... har faktiskt varit duktig och skrivit ner lite anteckningar för en gångs skull... Förra terminen var i stort sett bara nya steg och att öva på dem... den här terminen blir det givetvis samma saker... men med mer teknik och så... och så givetvis armrörelser... hahaha... vi körde cha cha idag... och skulle då lägga till armarna... det såg ut som att jag skulle flaxa iväg... eller slå knut på mig själv... inte fasiken såg det graciöst ut någonstans... och när jag försökte få ordning på armarna... ja då glömde jag fötterna... :biggrin: Den här terminen kommer man nog inte hänga med och utvecklas som det är tänkt ifall man inte övar lite hemma... så Eva... det är väl terrassen på jobbet som gäller... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0