Känner mig positiv idag
2010-08-27
11:01:12

Det är fredag! Äntligen är det fredag! DET ÄR FREDAG!! :biggrin: Är eventuellt ensam hemma ikväll... först tänkte jag att ååh va tråkigt att sitta själv hemma en fredag... men sen så insåg jag att jag i stort sett inte varit själv på snart tre månader... Jag trivs bäst när jag har sällskap... så det är inte så att jag längtat efter att vara själv... kommer förmodligen vara sådär jobbigt rastlös som jag brukade vara innan jag blev sambo... men det blir väl bara som en påminnelse om hur bra jag har det nu istället... och det är ju aldrig fel att uppskatta det man har... :smile: Skulle jag nu inte vara ensam... så gör ju inte det heller nånting... det där mysiga jag skrev om några dagar sen har hållt i sig... och att mysa lite är ju inte heller helt fel... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0