MBT
2010-08-12
16:51:40

Åååh jag är typ helt peppad nu... skulle så gärna vilja promenera min runda idag med... med MBT skorna... heheh... men jag tror nog inte att jag hinner det... :sad: Efter jobbet måste vi iväg och köpa kattmat... (glömde ju givetvis att köpa blötmat i helgen när jag ändå köpte torrfoder... såklart...) det ska väl ätas nåt... och sen så är det tänkt att vi ska gå på bio ikväll... På nåt sätt ska jag klämma in den där promenaden... och duschen... eller ja... försöka går ju i alla fall... :biggrin: mbt-effekter Det här stämmer verkligen... det är som om det vore mitt skelett på bilden... skelett MBT-skor är ju inte sådär jättesnygga... men jag tycker mina är riktigt sköna och förut använde jag dom som vanliga gympadojjor... nu var det ett tag sen så jag lär väl få börja om från början och lära mig att gå i dem... dyra är de också... men jag tror nog att det är värt det...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0