Nu försvann all energi
2010-08-11
18:42:30

Idag har jag faktiskt fått en del gjort... inte allt såklart... det hade ju varit för bra... :tongue: Har nyst en hel del de senaste dagarna... brukar inte göra det om jag inte är på väg att bli förkyld... inget jag känt nåt utav... men jag fick höra att på en avdelning på jobbet var det över 10st hemma idag pga förkylning... :w00t: Och så börjar jag bli riktigt nervös inför helgen... gjorde ett försök igår till att komma ihåg några danssteg... det gick inte alls... allt kändes helt onaturligt... så jag gav upp... men jag vill verkligen inte komma dit på fredan och vara helt borta... jag vet att jag går dit för att lära mig... men jag hade hoppats på att jag skulle komma ihåg nåt från kursen... (yeah right... med mitt minne... haha!!)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0