Tiden går fort när man har roligt
2010-08-09
16:26:25

Vart tog helgen vägen?? I fredags var det riktig pensionärsvarning på oss... jag kom hem från jobbet vid sex... vi var ute och käkade och det blev en film på kvällen... och sen låg vi bara kvar i sängen resten av kvällen... På lördagen var vi iväg och köpte en trimmer till katterna... och jag gjorde ett tappert försök till att frisera två kattrumpor... det blev inte snyggt... men det kunde varit värre... och nu bör det ju inte fastna alltför mycket grejer i pälsen... vi tänkte att vi börjar lite lätt och ser ifall de ens går med på att bli rakade... men det gick över förväntan... det blev tyvärr inga bilder tagna... medan jag rakade satt T redo att hålla i katterna ifall det behövdes... På kvällen körde T mig hem till S & D där jag och S satt och snackade lite skit och drack några Bacardi Breezer... alldeles lagom... jättetrevligt... vi satt och spanade efter blixtar... och så blev jag hämtad så jag var väl hemma till tolv nånting... På söndagen var jag och T en sväng till SKHLM och sen åkte jag med S till Bromma Zoo... köpte lite sand och mat till katterna... och S köpte lite grejer till deras hamster Filip (eller hur de nu stavar hans namn)... Söndagkvällen spenderade jag med att kasta grejer ur förrådet och städa lite hemma... fixade lite i sovrummet och tog in ett par lampor från förrådet... nu när det börjar bli lite mörkt på kvällarna så tycker jag det är så mysigt med lampor och sånt där... mm jag börjar redan inför hösten... ;o)


Postat av: sari

i och med att du stavade Filip så kan vi lika gärna ha det så, hade inte ens tänkt på det :smile: Om inte annat så blir det logiskt för Tilda när hon ska skriva det :wink:

2010-08-10 @ 11:24:31

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0