Usel recensent
2010-08-09
18:28:15

I fredags läste jag äntligen ut boken Änglar... skriven av Marian Keyes... marian
Maggie Walsh är den ordentliga storasystern, som gift sig med sin ungdomskärlek och har ett arbete som sekreterare på ett advokatkontor i Dublin. Tills en dag då hon får nog och bestämmer sig för att lämna sin man för att resa till sin väninna Emily i Los Angeles. Här möter Maggie en helt ny värld där alla desperat jagar lyckan i form av ett filmkontrakt. Marian Keyes beskiver mycket humoristiskt och träffsäkert Maggies möten med skumma filmproducenter, kroppsfixerade vackra unga kvinnor med filmstjärnedrömmar och en massa wannabies. - Adlibris

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den... det tog mig en halv evighet att läsa ut den... så den var ju inte sådär jättebra... men den var inte dålig heller... den hade bara inte den där "jag-kan-inte-sluta-läsa" effekten på mig...

Känns som att titeln inte hade nåt med boken att göra... men det kan ju vara så att jag missat nåt eller glömt det i och med att det tagit så lång tid... Betyg: ett Njae, jag vet inte, det finns ju bättre... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0