Utmaning
2010-08-06
16:13:32

För ett tag sen var det andra bloggare som utmande folk till att visa vad man har i sin handväska... Och igår tänkte jag att det var dags att rensa i min... jag blev till och med tvungen att väga den... 3,2kg... fattar ni... 3,2kg går jag och släpar på... minst... dagen innan hade jag dessutom ett par skor i handväskan... :w00t: Det var så sjukt mycket skräp... på första bilden har jag bara slängt fram allt på bordet... och på den andra bilden har jag sorterat skräpet lite... IMG_0030 IMG_0031 Jag hade först tänkt att jag skulle skriva och speca lite vad det var jag hade i väskan... men bestämde mig ganska snabbt för att låta bli... :dizzy: Vet att tjejer är experter på att gå omkring med en välfylld handväska... men 3,2kg... ja jag har hakat upp mig lite... är det normalt?

Så nu undrar jag...

Finns det någon som slår mina 3,2kg? :biggrin:




Postat av: Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

hahahahah du e tooookig! Jag har så lite som möjligt i min väska!=P

Svar: @Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia,
Ja alltså... jag skulle ju gärna ha så lite som möjligt... men av någon anledning slutar det alltid med att den väger bly... :(
Lelle

2010-08-06 @ 16:58:23
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0