30 dagar - Dag 1 - Om mig
2010-12-15
12:51:55

Ojojoj... det börjar med en svår en... det här blir nog ingen rolig läsning för det lär nog bli ett långt inlägg... :wink: Jaha... vad finns det för nåt värt att nämnas då... tar väl nåt som dyker upp i huvet... hmmm... Som bloggrubriken säger så är jag en riktig virrpanna... ibland blir jag förvånad över att jag minns vad jag heter eller vart jag bor... men det ska tydligen vara tankspriddhet... hehe... det finns ju till och med en riksorganisation för det... borde kanske vara medlem där... Mitt stjärntecken är vågen... och precis som det står i alla horoskop så är jag velig... det är fan inte lätt för mig att ta beslut... det ska tänkas och funderas och bollas fram och tillbaka... för tänk om jag tar fel beslut!?! Helt hopplös... däremot har jag fått höra att vissa upplever mig som precis tvärtom... att jag skulle veta vad jag vill... konstigt... det är lite samma sak med att det finns de som tycker att jag är glad jämt... det förstår jag inte heller... men det är väl bra i och för sig... :biggrin: Jag kan vara petig och pedant... men det gäller bara vissa saker... minns när jag var yngre och gick i skolan... skulle bara använda bläckpenna... men skrev jag inte tillräckligt snyggt så var det bara att skriva om det... näe jag vet... inte helt frisk... sen vill jag gärna att saker och ting ska vara symmetriska... eller osymmetriskt symmetriska... hahah... det är nog bara jag som förstår det där... Självförtroende vet jag knappt vad det är för något... tror alldeles för lite på mig själv... jag vill helst vara osynlig... fast ändå inte... det handlar nog om att jag vill kunna välja själv när jag ska vara osynlig eller inte... när jag var yngre stog jag och sjöng inför en liten publik på ca 300 personer... ett flertal gånger... men jag var livrädd för att redovisa i skolan... nu har det utvecklats till extrem scenskräck... finfint... :dizzy: Jag är totalt oproportionerlig (heter det så?) så inga kläder sitter ju så som man skulle önska... kort är jag också... men det är i och för sig inget jag tycker är jobbigt förutom när jag inte når upp till hyllor och sånt... Vad mer... hmm... kan nog komma på en massa mer onödigt om jag bara funderar... men jag tror nog att det är bäst att avsluta det här inlägget innan det blir en roman... :silly:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0