30 dagar - Dag 11 - Mina syskon
2010-12-25
19:36:24

Jag har två äldre halvbröder... vi har samma mamma men jag har en egen pappa... Jag är en riktig sladdis... mina bröder är 15 och 17 år äldre än mig... :tongue: Mina bröder är som natt och dag... den äldsta är omtänksam och inte det minsta självisk... till skillnad från min andra bror... har faktiskt inte så jättemycket kontakt med mina bröder... den äldsta träffar jag ibland... och åker och hälsar på... sällan men ändå... men den yngre av de två har jag faktiskt ingenting med att göra... Vill faktiskt inte skriva så mycket mer om det här ämnet för jag känner att jag har svårt att skriva nånting snällt... vi har en dispyt i familjen... mellan mig och den yngre av mina bröder... en gammal sådan... och som det ser ut så kommer det nog inte att försvinna heller... det är jättetråkigt... men det är sånt som händer...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0