30 dagar - Dag 2 - Min första kärlek
2010-12-16
13:00:06

Tror att jag väljer att skriva om den första största... Ted... innan det hade jag väl nån kille som frågade chans via en kompis... ja nåt sånt var det säkert... :wink: Hur som helst... Ted var den första kärleken värd att skriva om... vi träffades på färjan när jag och en kompis var på väg hem från Finland... året var 1995 och Finland vann VM-guld i hockey det året... det är 15 år sen... :w00t: Det var givetvis rosa moln och allt det där... och som det var vid den åldern så trodde även jag att det skulle hålla forever... minst... jag var sååå kär... vi åkte på en romantisk resa till ön Santorini i Grekland... och visst hade vi det jättebra tillsammans... förutom när det inte var så bra... :wink: Vi hade ett sånt där on-and-off-förhållande... det tog slut så många gånger så jag tappade räkningen till slut... tror vi var tillsammans i totalt 4 år eller nåt sånt... och till sist var det jag som såg till att det tog slut på riktigt... Tror det får räcka så... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0