30 dagar - Dag 3 - Mina föräldrar
2010-12-17
13:00:26

Då är det dags för päronen... två människor som verkligen kan gå en på nerverna... men som jag inte skulle klara mig utan... :biggrin: :heart: Min mamma heter Eine och är en väldigt bestämd kvinna... hon har alltid varit "bossen" i vår familj... när jag var yngre hade jag rätt fria tyglar... men en sak hon var stenhård på var att jag alltid skulle höra av mig så hon visste vart jag höll hus... nu är jag 32 år gammal och ringer fortfarande till min mamma varje dag för en lägesrapport... inget märkvärdigt... men om inte annat så ringer jag och meddelar att jag inte har något nytt att berätta... :angel: :heart: Min pappa heter Seppo och är en väldigt lugn person... det är klart att han också kan bli irriterad eller arg... men jag kan faktiskt bara komma ihåg en enda gång som min pappa verkligen sagt till mig på skarpen... för övrigt var vi mest osams om mina matteläxor när jag gick i skolan... pappa han hjälper mig med allt... eller gjorde det i alla fall när jag bodde ensam... men fortfarande ställer han till och med upp som sällskap ifall jag ska åka till IKEA eller nåt... :wub: Önskar att jag hade haft några bra bilder på mina föräldrar men det har jag tyvärr inte just nu... men det gör inget... kanske en annan gång... :smile:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0