Katastrof!!!
2010-12-06
22:40:39

Jösses vilken svettig kväll det blev... inte för att jag tränat (vilket jag faktiskt hade tänkt) utan för att bloggen har varit tvärdöd... alla inlägg försvann... plus att wordpress påstog att jag försökte hamra in fel lösenord... Tidigare idag så uppdaterade jag ett plug-in och tänkte att det är säkert därför allt brakade så jag loggade in via webbhotellet och tog bort den... det har hjälpt vid nåt annat tillfälle... men inte den här gången... Så jag kontaktade one.com via deras livechat... bara för att jag råkade nämna att jag hade uppdaterat ett plug-in hänvisade snubben mig till wordpress support... så jag kontaktade dem istället... de löste inte problemet... men de försökte hjälpa mig... och inte behövde jag vänta länge heller... så en eloge till dom... När det sen plötsligt började fungera igen kunde jag inte låta bli att kontakta livechatten igen hos one.com... och fick knappa med en tjej... som i och för sig inte kunde säga så mycket mer än att de har serverproblem... (det är därför som min blogg varit så jäkla trög på senaste tiden)... men hon skickade i alla fall inte vidare mig utan kollade upp felet lite i alla fall... Jag har varit lite förvånad när andra bloggare haft problem med one.com men inte jag... men det var ju bara en tidsfråga innan det drabbade mig... börjar förstå allas frustration och önskan om att byta webbhotell... Så... nu har jag fått morra av mig lite... så nu ska jag faktiskt lägga upp det inlägget som jag hade tänkt för ett par timmar sen...


Postat av: Nelia

Nu var det din tur att få problem med one.com. Jag har nu flyttat min blogg till Binero, och det gick inte helt smärtfritt men ja tillräckligt. Nu är det bara att se hur bra dom är. Hoppas det slutar strula för dig.

Svar: @Nelia,
Helt värdelöst... trodde inte jag var så beroende av bloggen som jag verkar vara... hihi... jag har tyvärr nästan ett år kvar hos one.com... så jag hoppas verkligen att de skärper till sig...
Lelle

2010-12-06 @ 23:09:09
URL: http://nelayah.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0