Alltidär det nåt
2010-02-03
10:11:27

Igår kom T över och släpade iväg mig till Maxi för att handla... medan vi gick där och plockade så blev det ju givetvis varmt och jag tänkte att jag ska öppna jackan... vad händer då? jo givetvis fastnar dragkedjan... får mer och mer panik och det blir ju bara varmare hela tiden... till slut får T huka sig och hjälpa mig... det ser ut som att han ska försöka öppna/stänga jackan på ett litet barn... ;o) Efter mycket om och men lyckas han slita upp jackan... den trasiga dragkedjan är ett faktum... aja... tänker jag... då har jag ju en anledning till att köpa en ny... har ju faktiskt haft min vinterjacka i nåt år redan... och funderar inte mer på det... Imorse hade jag glömt bort hela historien med jackan... och bråttom som jag alltid har på morgonen var det bara att knalla iväg med en jacka som inte går att stänga... burr... och inser ganska snabbt att även om jag nu har en anledning till att köpa en ny jacka... så är det inte rätt tillfälle... vart ska jag hitta en vinterjacka nu? det är ju typ bara vårkläder i butikerna nu... kunde den inte gått sönder om ett tag... när det nästan är vår... faaaaan...


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera din favorit Inspirations Blogg!

Aaa igår var ingen bra dag för någon verkar det som!:P

2010-02-03 @ 12:07:35
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0