En skön söndag hemma
2010-02-21
18:33:40

Idag har jag inte klivit utanför dörren... knappt ens tittat ut genom fönstret... efter gårdagens bravader ute i kylen har jag inte haft någon lust... så jag har hållt mig inomhus... plockat och fixat lite... tvättat och diskat... ja eller jag har satt igång apparaterna ;o) Har nu suttit en stund och tagit reda på vilka eventuella alternativ jag har för att ta mig till jobbet imorgon... ser inte så ljust ut men vem vet... Imorgon har jag träning inplanerat... inte för att slippa passet (för en gångs skull)... men för att komma hem i någorlunda vettig tid... för det lär ju vara problem att ta sig hem också... så skulle jag nog gärna skippa träningen... har ju faktiskt tränat lite hemma varje dag den här veckan... till och med nu i helgen... så att köra en sväng med Zumba känns mer lockande än att åka hem efter passet och frysa extra mycket... har inte lyckats bestämma mig än för hur jag vill göra... får fundera lite till...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0