Haft tur med SL idag
2010-02-22
20:59:35

Vilken dag... Det började ju som alla vet med kaos i all trafik... men jag var ju redo för det och hade tagit reda på alternativ resväg ifall t-banan skulle strula... inte bara strulade den... den gick inte alls... mer än halva vägen till jobbet... Så jag klev upp tidigare... tog mig ner till centrum... stog där och frös en stund... det var 20 f*****g minusgrader... men sen kom äntligen min buss... åkte ända till Fridhemsplan med den... och gick därifrån till jobbet vid Centralen... en halvtimmes rask promenad blev det... men jag var på jobbet i tid :o) Jobbade på som fan, om jag får säga det själv... dagen gick väldigt fort för ovanlighetens skull... men det är ju bara skönt... Gick lite tidigare från jobbet för att hinna med en buss från Fridhemsplan innan rusningstrafiken verkligen tog fart... hann med den precis... och var faktiskt hemma vanlig tid... tjohoo... Nu ska man bara ha samma tur imorrn :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0