Jag hade rätt!!
2010-02-16
09:48:06

Vad får man för att man bantar och är duktig och ska försöka röra lite på sig... det lilla kroppen tillåter... inte ett skit... tvärtom... Jag var ju duktig igår och stog och trampade en liten stund på orbitrecken... kände mig stolt för att jag faktiskt ställde mig där... Inatt drömde jag att jag åt en bulle... och som vanligt så fick jag den där känslan att å nej nu har jag förstört allt... men när jag vaknade var jag ju glad att det bara var en dröm... Imorse klev jag upp och ställde mig på vågen som vanligt... jag stog och stirrade på den där jävla vågen hur länge som helst... jag har gått upp i vikt sen igår... WTF!!! vad kan jag möjligen ha gått upp utav... Jag har alltid sagt att jag går upp i vikt bara av att titta på en bulle... nu är det bekräftat! och idag ska alla äta semlor... hur mycket kommer jag gå upp i vikt av att bara titta på då tro?!? Nä... det är väl därför man inte ska väga sig hela tiden för att det kan gå lite upp och ner... men jag kan ju inte låta bli... nu är det bara att se fram emot morgondagens vägning :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0