Kan bli en lång dag
2010-02-04
10:02:04

Vilken natt... Kollade först på en film igår kväll... pratade lite i telefon... la mig nån gång strax innan halv tolv... frid och fröjd tänkte jag... Sessan hade andra planer... hon tyckte det verkade som en bra idé att börja busa då... vilket hon gjorde... ända fram till klockan var ca halv två... Imorse blev jag väckt vid halv sex ungefär... nästan en timme innan det var dags att kliva upp... och det uppskattas aldrig... Greger höll på och skrapade och försökte täcka över nåt... så det var ju bara att kliva upp och ta reda på vad han höll på med... Det hade fastnat en klump med sand i pälsen på honom som han försökt tvätta bort... det var ju bara att försöka få bort det och sen skölja av honom lite snabbt... Kan ju säga att jag var väldigt effektiv imorse... så när jag var klar med Greger sprang jag till sängen för att få sova en halvtimme till... inte för att jag somnade... men det var väldigt skönt att bara slöa lite ändå... Hur den här dagen kommer se ut efter bara 4 timmars sömn återstår att se... *gäsp* snart är det möte :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0