Nu kanske det blir lite ordning igen
2010-02-24
21:11:54

Idag gick det jättebra att komma hem... bussen innan den jag hade planerat att ta var sen... så jag hann med den... behövde inte ens stå och vänta länge... och var hemma vid halv sex... helt underbart... och inga köer... tjohoo.... Sen tog jag med mig katterna hem till mina föräldrar en sväng... Nu har jag utfört min dagliga träning och duschat... ser att tunnelbanan rullar igen... hela vägen hem till mig... eller från mig... så imorgon kanske jag kan få tillbaka mina morgonrutiner... det vore himla skönt... men vi får väl se hur läget ser ut imorgon bitti... Men nu närmast ska jag ta och kolla ifall det kommer nåt på TV värt att titta på :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0