Skönt med en ledig dag
2010-02-10
14:34:37

Vilken skön dag jag haft hittills... Klev upp vid kvart över sju... fick ställa klockan för annars hade jag aldrig kommit upp... det var lika bra tyckte jag då det stog på lappen att de kunde komma mellan 7:30 och 15:00... Fixade och donade lite... gav katterna mat och mig själv en shake... tog på mig kläder som ändå är sköna att ligga i sängen med ifall att man somnar och sen att man är färdigklädd när det ringer på dörren... Låg i sängen till strax efter halv nio när det kom en kille och gjorde nåt i badrummet... han sa att han inte skulle komma tillbaka förrän efter halv ett nån gång... så då passade jag och pappa på att åka iväg till Biltema, Netonnet, Sea och Jula... för en gångs skull hittade vi allt vi skulle ha... När jag kom hem la jag mig i sängen för att titta lite på TV... somnade såklart så nu har jag tagit en liten tuppis också ;o) När pappa var förbi här med grejerna som han hjälpte mig bära hem passade jag på att tömma mitt kylskåp på grejer som hinner bli gamla innan jag får börja äta nåt... så det fick pappa ta med hem... har ju aldrig speciellt mycket i mitt kylskåp så nu är det i princip tomt där... när jag sen sätter igång och städar ska jag ta och skura kylskåpet också... ska bli lite skönt... Men nu ska jag slappa lite till en stund :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0