Vadär det jag säger?
2010-02-01
15:48:13

Vi diskuterade precis dagens träning... M var inte säker på ifall hon skulle hinna... och dessa ord kom ur min mun: "Jag tycker vi ska gå och träna"... kände på en gång att nä nu blev det konstigt... ;o) sådär säger ju inte jag... jag är ju alltid den som glatt går med på att åka hem istället... Men idag är det det där passet med den smågalna (på ett bra sätt) tjejen... hon som körde på utav bara fan i måndags... ett galet tempo för att vara ett baspass... jag vill ju se ifall jag hittar lika mycket energi den här gången... jag körde ju på som en galning jag med sist... Passet börjar 17:00... vid fem över lär jag väl va halvdöd redan... hahahaa



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0