Dag 11/0
2010-01-29
10:52:44

Ja och så frisörbesöket igår då... Frisören var jättetrevlig och verkade veta vad han pratar om... utväxten är nu inte lika mörk längre utan är slingat ljusare... helt ok... han frågade hur mycket jag ville klippas på längden och jag svarade att ta så mycket som behövs... visste ju att det skulle bli en bra bit i och med att det var så himla risigt... det var ju inget att spara på... och han klippte... Nu känns det jättekort och konstigt... känner mig som en pudel... Pudel När håret är lockigt blir det ju lite kortare bara för det... så nu har jag typ axellångt hår... lite längre kanske... men effekten blir ju det där tjusiga pudel-öra-formatet... ungefär som en triangel... not so lovely... I och med att han blev tvungen att använda schampo i mitt hår igår så gjorde jag faktiskt en till sista schamponering hemma sen... så igår var ju dag 11... men samtidigt en schamponeringsdag... så jag har nu valt att börja räkna om... dag 11 och 0... Pratade rätt mycket om lockigt hår med frisören och det var väldigt givande... är inte på något sätt missnöjd med frisören... nu väntar jag på att håret ska hinna ikapp verkligheten och börja bete sig som jag förväntat mig ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0