Dag 1.2
2010-01-19
00:05:22

Hmmm... det blev nog lite tokigt med dag 1 med BM igår... det var ju sista schamponeringen... så det borde kanske ha varit dag 0... dag 1 är ju idag... så det får bli dag 1.2 idag... :o) Bara för att se hur håret och hårbotten reagerar på det här bestämde jag mig för att tvätta håret imorse... med det jag valt som rengörande balsam... och sen ha i min godkända stylingprodukt... blev ju jätteglad att den var godkänd... för jag gillar verkligen den sen långt tillbaka... curldefininggel

Graham Webb Making Waves Curl Defining Gel

Hur som helst... kammade håret med huvudet upp och ner... och fönade med tratt... Det har liksom kliat lite ibland... men bara högst upp på huvudet... så jag tror att det berodde på att hårstråna låg annorlunda än vad jag är van vid... normalt borstar jag ju håret neråt och bakåt... håret har känts lite extra flottigt... inte jättemycket... men det kanske är för att håret slapp det torkande schampot imorse ;o) tror ändå att jag får ha lite tålamod under de första dagarna... det är väl en övergångsperiod som med allt annat... MEN... tror ni inte att det är taskig tajming med det här också..?!? Just den här veckan som jag valt att börja med BM har vi givetvis fotografering på jobbet... F**K!!! gillar inte kameror... om inte jag får stå bakom den och inte framför... Snälla, rara, söta... måtte bilden inte bli en total katastrof som det brukar... PLEASE!!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0