Glajjer och grekisk mat
2010-01-15
12:25:21

Ja vad gjorde jag igår...? Dagen bara försvann... Vi fick gå på en kort föreläsning (eller vad man nu ska kalla det) om lönesamtal på jobbet... det kändes som att allt var självklart samtidigt som det var bra att få höra det... Tog mig till optikern... mina ögon är ju bra knasiga... har många små fel i ögonen... och det blev liiite starkare glasögon... så jag hoppas att det ska göra lite skillnad på huvudvärken... de borde vara klara nästa vecka nån gång... hoppas jag i alla fall... Jag har ju i många år haft en fokusering som en 40-åring... (är 31 nu) och det känns ju lite lagom kul... hur som helst så sa optikern igår att mina ögon verkar väldigt ansträngda och får förmodligen inte "vila" tillräckligt... och att det kan vara så att jag tittar på långt håll med högra ögat och på nära håll med vänstra... blev tvungen att fråga ifall det var fysiskt möjligt då jag aldrig hört talas om nåt sånt... men det går tydligen :o) crazy-eye-glassesHade med mig ett par gamla bågar som jag gillar... så det ska bli lite roligt att de kommer till användning igen... ser fram emot mina nya ögon :o) Det blev middag på Rönninge Kolgrill med T... SMARR!!! det var lika gott som vanligt... tänk om man kunde bli lite intresserad av att laga mat... vem vet... man skulle kanske kunna lära sig att laga nåt liknande själv... eller ännu godare till och med... men matlagning kommer jag väl aldrig att gilla... :o( Nu ska jag bara lyckas bestämma mig för vad jag vill äta till lunch :o)


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera favorit Foto & Design blogg

Haha! Ja jag har inag tovar med min toppar är HEMSKA, så risiga att det måset bort minst 3-5 cm skulle jag tippa på. Måste ta mig till frissan!

2010-01-15 @ 12:38:50
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0