Inte vakenän heller
2010-01-21
11:17:20

Imorse fick jag bända upp ögonlocken för att vakna... var ju visserligen trött igår kväll men tyckte att halv tolv var ju ganska duktigt utav mig att komma i säng... kan det kanske varit de nya glasögonen som gjorde mig så trött... hmm... Hur som helst... har en rätt så bra hår-dag idag... väldigt lockigt helt plötsligt... alltså mer än tidigare... som till och med andra märker... kul i och för sig... men så har jag varit och tagit det där förbannade fotot... uuuuuuuuusch... det blev ju givetvis minst lika hemskt som jag trodde... och så ser jag riktigt sur ut... men jag hoppas på att om bilden läggs ut på något intranät så avskräcker det i alla fall någon från att ringa mig hahahah...  :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0