Jag hittade en!!!
2010-01-26
22:58:50

Jag glömde ju berätta att jag var till en affär idag som heter Timarco... där har de märkesunderkläder och sportunderkläder... efter det misslyckade shoppingförsöket på lunchen googlade jag lite och hamnade på den sidan... där har de i alla fall alla möjliga storlekar när det gäller sportunderkläder... För mig fanns i stort sett bara en variant... så det var bara att prova sig fram till rätt storlek... man skulle gå efter BH storlek men det stämde inte riktigt överens... jag hittade i alla fall en som jag köpte... imorrn är det dags för nästa pass så då blir det att se om den är så bra som det påstås... :o) Den jag köpte ser nästan likadan ut... 19024600

Shock Absorber + Max




Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

¨Åh jag älskar sportBH:n :D

2010-01-27 @ 10:07:45
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0