Jeans&indiskt
2010-01-24
20:31:11

Igår morrade ju om att mina jeans gått sönder... och T var så gullig och frågade ifall jag ville ha sällskap till byxjakten... han behövde nämligen själv också åka till SKHLM... han vet att jag kan gå in i en affär och hämta det jag behöver och sen gå... det är nog enda anledningen till att han går med på att följa med mig ibland ;o) Först kollade jag på H&M... för en gångs skull fanns modellen inne men inte i min storlek... typiskt... sen gick jag till Lindex och testade två par jeans... och bestämde mig för att ta bägge... och sen var jag färdig... :o) Kunde inte varit smidigare... det brukar ju vara så att om man verkligen behöver få tag i nåt så är det omöjligt... men idag hade jag turen med mig... Vi tog givetvis en sväng till djuraffären också... torrisarna börjar ta slut... där fick jag 75kr rabatt... så det var inte helt fel det heller... :o) Sen var vi och käkade indiskt i Tumba... jättegott... så det blev faktiskt inte en sån tokig söndag som jag trodde att det skulle bli :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0