Kalas
2010-01-31
19:23:46

Igår var det S's pappas 60-års kalas... så jag hann inte med speciellt mycket mer än att göra mig i ordning och sen åka för att hjälpa till innan festen... Av någon anledning hade jag fått för mig att jag skulle göra nåt galet... galet för att vara jag dårå... jag ville sminka mig med sån där flytande eye-liner och tokrött läppstift... har aldrig visat mig utomhus i röda läppar... sagt och gjort... och så slängde jag på mig en svart klänning, stövlar och fixade lockigt hår... Det kändes som att jag var på väg till nån maskerad eller nåt som en urusel Marilyn Monroe-kopia... hahaha... men ändå lite nöjd över mig själv att jag faktiskt vågade... givetvis glömde jag bort att be någon ta en bild som bevis på eländet... Jag fick uppgiften att komponera en frukttallrik eller mad man nu ska kalla det... så det här blev den enda bilden som jag tog igår... :o) 20100130115x Hur som helst var det en trevlig fest... och jag var hemma till halv tolv... och inte bakis idag.. och det är ju alltid en bonus :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0