Seg fredagkväll
2010-01-30
00:17:51

T har varit här ikväll... vi skulle kolla på film... men jag var så trött så jag småslumrade nog genom hela filmen... det var sååå skönt... inte speciellt socialt kanske... men han blundade stundtals han också ;o) Ibland är det bra skönt att ligga och slöa i sängen och glo på film... eller vila ögonen lite... heheh... och känna att man har någon brevid sig... katterna lägger sig ju mest över benen eller är i vägen... Idag blev jag dessutom tvungen att ta fram värmemadrassen... jag fryser som bara den på kvällarna och det är ju dumt att ha en sån liggandes i garderoben när den behövs... :o)


Postat av: Åsa W

Kolla FB, har startat ett event ang återträff.. Vore kul å ses. :-)

2010-01-31 @ 12:13:41
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0