Städtant
2010-01-26
22:39:39

Nu har jag varit riktigt duktig... tvättat... dammsugit och torkat golven... nu blir det fasiken inge mer städa idag... Förut var jag ju riktigt duktig... vet inte riktigt vad som har hänt... då när Greger var könsmogen dammsög jag och tvättade golven med två olika medel varje gång... minst en gång i veckan... helt sjukt... men så var jag ju rätt nojig för att det skulle börja lukta... som tur var gjorde det ju inte det... Nu städas det då inte lika ofta längre... nu är det så otacksamt att städa... jag hinner inte mer än vända ryggen till så är det sand eller katthår överallt igen... Greger var ganska lätt att städa efter på nåt sätt men nu när de är två är det helt hopplöst... även om Sessan inte direkt tappar så mycket päls ännu... så lossnar det ju så mycket när de busar och leker... Har man inga bekymmer så skaffar man sig ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0