Tid till frissan bokad
2010-01-25
14:27:39

En arbetskamrat tipsade om en frisör som ska vara bra... jag känner mig sällan nöjd när jag kommer från frisören så det blir inte att jag går dit så ofta... plus att det kostar... Först var jag skeptisk som vanligt... men sen gick jag in på hans blogg... och där hade han faktiskt skrivit om BalsamMetoden... visserligen ett inlägg från 2008... men ändå... så det avgjorde saken... plus att han verkar gilla och ha lite kunskap om lockigt hår... :o) det var ju precis det jag hann säga innan... att jag vill till en frisör som känner till BM och kan lockar... hur bra som helst... Så den här gången känner jag mig lite hoppfull till att det kan bli bra.. inte för att jag ska göra några större förändringar... På torsdag 17:15 smäller det alltså... :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0