Tokträning
2010-01-25
22:09:30

Jag är ju inte riktigt klok... Var ju och tränade... ett baspass... kärringjympa... bara det att tjejen som ledde passet var heeeelt galen... hon hade ett sånt j-a tempo... och från nånstans lyckades jag få en jädrans massa energi... så jag körde ju på som en idiot jag med... När jag klev av tunnelbanan... eller rättare sagt när jag ställde mig upp för att kliva av... kände jag att träningsvärk kommer garanterat imorgon... med besked... Efter den där salsa-lektionen vi var på i lördags har vi pratat en del på jobbet kring Zumba... en träningsvariant i dansform... har haft det på datorn länge i urusel kvalitet... men man ser ju ändå... och testade det ett par gånger för länge sen... när jag kom hem kunde jag inte låta bli att sätta igån den och först köra en timmes introduktion där de går igenom alla olika stegen... plus en 20-minuters express work-out... hahahah... det är kört för mig... Är huvudet dumt får kroppen lida... eller vad är det man säger? ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0