wordpress+myou= :o(
2010-01-24
23:51:50

Sådär ja... nu har jag testat färdigt från mobilen ;o) Nu kanske jag kommer igång med mobilbloggandet... Gillar inte att behöva använda mig utav myou för att göra det... men det går... det jag gillar sämst är att i varje inlägg jag skickar från mobilen dyker det upp en länk (som jag sen efteråt går in och raderar) där det står typ "Följ Lelleland från din mobil"... det är bara det att det man följer då är enbart mobilinläggen... inga andra... jag skulle vilja slippa den länken helt... men kan inte hitta nånstans hos myou där man kan ta bort den... Testade nåt annat för WordPress men fick det inte att fungera... jag hoppas att det dyker upp någon ny funktion snart som är smidigare... för oss utan iPhone... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0