I love my bed
2010-07-13
21:58:33

Jag förstår inte vart den här dagen tog vägen... eller jo... iofs gör jag väl det... Idag var ju dagen med stort D.... leverans av sängarna... wiiii... Vi hade bokat in att de skulle levereras mellan 10-12... vi tänkte att de kommer säkert vid fem i tolv så vid tio låg vi fortfarande i sängen... vi hann knappt få i oss frukost så ringde telefonen... jag tror de var här vid 10:30... Det var bara att sätta igång och montera ner den gamla sängramen och gå och kasta den gamla madrassen... städa... montera ihop de nya... givetvis saknades en bäddmadrass... MORR!! Ni kan ju tänka er vilken laddad stämning det var här... bägge smått irriterade och trötta redan som det var... skitvarmt... katterna var i vägen precis överallt... och så saknas det en del... det hade vi räknat med för det är alltid nåt som skiter sig... men ändå... Jag hade kvar numret till den personen som bokade in leveranstiden... och vips... inom en timme hade vi fått den saknade madrassen... kan säga att det var väldigt skönt att inte behöva vänta till en annan dag för att få den... Så idag har det varit sovrumsstädning... lagat lite mat... och till slut tyckte jag det var för varmt att göra nånting så jag tog en kall dusch och la mig i den nya underbara sängen och glodde på en film... Nu är det tack och lov liiite svalare... så jag ska väl ta och fortsätta en liten stund till... :o) Men jag kan ju bara säga att jag är typ redan helt kär i min nya säng... ska bara få ryggen att hålla med också... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0