Kolmården
2010-07-19
00:52:54

Jag blir så less på alla dåliga grejer man har... Filmade delfinshowen med mobilen... det blev sådär... men så är klippet givetvis över tio minuter och då säger youtube stopp... så ifall jag lyckas kapa det på nåt sätt så lägger jag upp det sen... Sen har vi då systemkameran... den är i och för sig bra... men objektivet räcker ju liksom ingenstans... så bilderna jag lagt upp här har jag fått zooma och beskära... och kvalitén blir ju därefter... morr... Hur som helst... vi var till Kolmården idag... och istället för att lägga upp en massa bilder på djuren som jag gjorde sist så tänkte jag göra lite annorlunda den här gången... Det är varmt den här sommaren... och det var ett visst mönster på djuren vi såg... förutom björnen och järven som uppenbarligen hade kliande bakdelar... så var det väldigt många som bara tog det lugnt... här kommer bild på några... :o) IMG_3967-crop IMG_3972-crop IMG_3966-crop IMG_3982-crop IMG_4023-crop IMG_4024-crop


Postat av: Alisa

Hahahah dömysiga bilder!:D Vad r bra i Kolmården, vi ska nog dit om vi inte reser iväg!:)

Svar: @Alisa,
Jag tycker ju egentligen inte att det är så himla märkvärdigt där... men vi var där förra sommaren också... så det kanske var lite för tätt inpå... när vi var där förra sommaren var det ju roligare för då hade jag inte varit där på massor med år... men visst hade vi det rätt mysigt igår ändå :o)
Lelle

2010-07-19 @ 13:16:29
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0