Tant Lelle
2010-07-28
11:13:34

blus Skrev nån gång tidigare om att jag hade beställt en blus (eller vad jag nu ska kalla den för) från Ellos i mars... och att det var lång leveranstid på den... fick hämta den förra veckan... Givetvis så ser det ju inte ut som på bilden... otippat... not... den är mer V-ringad än på bilden... med en del småplotter... alltså typ pärlor som inte syns nånstans på bilden... :w00t: Men jag bestämde mig för att behålla den ändå... När jag skulle visa T så hade jag tagit på mig den här... plus att jag nertill hade en gammal kjol... jag var lite missnöjd med allt just då så jag stog och kutade med ryggen och plutade med underläppen... såg ut som jag vet inte vad... T konstaterade lite försiktigt att "jajo den är väl fin... kanske lite tantig bara"... :blush: Den är väldigt skön... och med jeans och högklackat ser det faktiskt rätt ok ut... sådär propert... funkar finfint på jobbet... :biggrin:


Postat av: Zarah-Lou

Gammalt inlägg, men såg bilden under ditt första inlägg..

Jag TROR det är den där jag har oxå.. beställdes innan Mexikoresan och har använt den flitigt! (ehh.. och ändå kan jag inte riktigt säga om det är den på bilden? :ninja: )
haha.. jag ÄLSKAR min iaf! Mycket varmare än vad jag trodde att den skulle vara, men sitter riktigt bra! :D

Svar: @Zarah-Lou,
Jag hann bara använda min en gång... sen blev det för kallt... (det är nästan så man får frostskador på jobbet)
Är sååå avundsjuk på er Mexico-resa... ni hade det verkligen underbart där... måste nog ta en resa till dit... men med bättre resesällskap den här gången och faktiskt uppleva sånt man sett på dina bilder... att bada med delfiner har alltid varit en dröm men blev aldrig av när vi var där... nästa gång kanske :o)
Lelle

2010-12-06 @ 01:18:32
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0