"Det ska bli ett sant nöje att döda dig"
2010-06-23
00:40:52

Har äntligen läst ut Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"... efter att ha följt hennes blogg ett tag kändes det bara som att jag ville läsa hennes bok... men det tog hur lång tid som helst... inte för att den är dålig på något sätt... Det är bara det att jag tar så illa vid mig av såna böcker... jag mår dåligt på nåt sätt... så jag brukar försöka undvika böcker som är baserade på sanna händelser och så... den här boken fick jag lägga bort ett par gånger... det blev lite för mycket... Det är en jättebra bok... med hemskt innehåll... Efter att ha läst boken så har jag på nåt sätt svårt att förstå hur hon kan verka så glad och positiv i sin blogg... hon verkar vara väldigt rar... och väldigt stark... nu är det i och för sig ett bra tag sen allt hände... men ändå... jag hade nog inte fixat det... eller hade jag?? ja inte vet jag... har ju inte varit i hennes situation... hur som helst så vill man bara skicka en bamsekram till henne... Nog med svammel... läs den... :biggrin: graaf



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0