Fullspäckad lördag
2010-06-05
10:40:37

Det är inte sant... jag har ont i halsen... nog för att det vore skönt att vara hemma ett par dagar... men just nu (och några månader framåt) så går bara inte det... jag kan inte bli sjuk... :w00t: Igår kom T över och vi lagade lite mat och käkade... la oss i sängen för att glo på TV... det var nog mest T som tittade... jag låg och slumrade i stort sett hela kvällen... kul sällskap... ;o) Har redan varit vaken i ett par timmar så jag antar att jag har sovit färdigt... men jag är ändå trött... Jahaja... vad händer idag då... jo först är det meningen att jag ska städa lite... just nu känns inte det lockande överhuvudtaget... sen ska jag åka och hämta Kristin och Buster... ikväll ska jag och Kristin gå på Tony Irving Dinner Show... det blir middag och så uppträder dansare från Let's Dance... det ska bli jättekul... :o) Ska ni göra nåt kul i helgen?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0