Hur gör ni?
2010-06-22
11:01:01

Jag är helt imponerad utav folk som hinner med sina liv plus att blogga... sen jag blev sambo hinner jag typ ingenting... Eller ja... jag gör ju massor med saker... men det är bloggandet som blir lidande... och dåligt samvete får jag för det också... varför kan man ju undra... det är ju inte så att någon tvingar mig att skriva... Jag vill ju så gärna blogga... men jag hinner och orkar inte ens slå på datorn de flesta dagarna... jag tänkte att det skulle bli bättre... och det blir det säkert... har bara inte kommit så långt ännu... ;o)


Postat av: Eva

hihi.. du får allt ta å ändra din header :happy:

Svar: @Eva,
Javisst ja... det hade jag inte tänkt på... får fråga ifall han vill vara med på ett litet hörn...
Lelle

2010-06-22 @ 16:03:09
URL: http://evets.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag bloggade faktiskt om ett liknande ämne idag. Jag tog en paus från bloggandet för det kändes mer som ett tvång än en hobby, och så ska det ju inte vara!

Så blogga när du känner för det och när du har tid :)

Svar: @Jenny,
Absolut... blir det ett tvång märks det på inläggen också... :)
Lelle

2010-06-22 @ 21:12:10
URL: http://comatose.nu
Postat av: Lotta

Det är det som kallas "att man har ett liv ".
Läste någonstans "alla är på FB utom Siv - för hon har ett eget liv" o visst ligger det väl någon sanning i det :biggrin: .

Svar: @Lotta,
Jo det är klart att det ligger nåt i det... :o)
Lelle

2010-06-23 @ 00:03:56
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0