Mera goooooooos
2010-06-04
11:38:57

Jag vet att det är mycket tjat om missarna nu... men jag måste bara berätta... Imorse hände något historiskt... eller nästintill i alla fall... ;o) När jag vaknade... hade jag Greger brevid mig... och Sessan på mig... vi hade lite morgongos... det som inte hänt tidigare är att bägge gosar med mig samtidigt... Greger brukar dra så fort Sessan kommer i närheten... Sessan kunde till och med ligga brevid Greger en stund utan att han for iväg... Säger inte nej till gos... men det här är ju egentligen motsatsen till det jag hade hoppats på... jag har ju kattluckan öppen till balkongen så att de ska få vara där och för att de ska vara mindre i sovrummet... Tror nog att det bara var något tillfälligt imorse... men mysigt var det :o)


Postat av: Lotta

Åååhh så mysigt. Riktiga gokissar du har du :wub: .

2010-06-05 @ 00:59:17
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0