Nu räcker det väl för idag
2010-06-29
10:45:59

Vilken skitmorgon... Stämningen hemma var allt annat än bra... Sessan var dålig i magen så det var bara att ställa sig och tvätta kattrumpa mitt i allt... Katterna bråkade... Mobilen hade inte laddat... Sladden är väl sönder... Inga kläder var bra och det slutade med att jag gick hemifrån i sämsta möjliga "outfit"... Och i skrivande stund inser jag att jag förmodligen har värsta deoränderna och fel underkläder... F**k!! Vad mer kan gå fel nu... Det här var ett inlägg jag skrev från mobilen imorse... som inte gick fram... som jag dessutom skickade två gånger... så ja... vad mer kunde gå fel... jo mobilbloggandet... ska allt sluta funka på min mobil... suck... Horoskopet i Metro idag säger: "En dag med en del oväntade inslag på schemat. Möjligen kan en viss obalans förmärkas i ditt humör." Som tur var så hade jag sällskap utav Alisa på t-banan imorse... det höjde humöret avsevärt... :smile: och så har jag en trevlig lunch med en kollega att se fram emot idag... men för övrigt känns det inte som att jag har nåt större hopp om den här j-a dagen...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0