Oops I did it again...
2010-06-18
15:35:56

Det blev lite shopping idag på lunchen... igen... :whistle: En sån som på bilden och så ett par svarta leggings... från Gina Tricot... blusen kostade 149kr... det tycker jag är ett lagom pris... Nåt jag gillade med deras hemsida var att går man in på ett plagg så får man kopiera länken till deras bilder ifall man till exempel vill lägga upp det på sin blogg... har man handlat nåt så vill man oftast göra det... har för mig att H&M inte tillåter det... så det här tyckte jag var jätteroligt... tummen upp för Gina Tricot!! Och ni uppmärksammar väl att den inte är svart va? ;o) Leggingsen var visserligen det... men ändå...


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Hihi köpte likadan idag fast leopard mönstrad!:D

Lelle

2010-06-18 @ 15:53:37
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Evet

Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygg! Jag måste ha en likadan!! :ninja:

Svar: @Evet,
SHOPPA!! SHOPPA!! SHOPPA!!
Lelle

2010-06-22 @ 16:04:56
URL: http://evets.blogg.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0