Så det kan gå...
2010-06-15
11:27:04

Igår när jag kom hem stog T och lagade mat... helt klart nåt jag skulle kunna vänja mig vid utan problem... hehehe... gott var det också... :tongue: Det kom ett önskemål om kladdkaka med vaniljsås och jordgubbar... så jag vevade ihop kladdkakan igår och lovade att jag skulle gå till hötorget idag för att köpa jordgubbar och sen handla såsen... Kom i säng sent och somnade väl inte förrän efter klockan ett... så jag var bra trött klockan sex när alarmet gick igång... T hatar snoozande... han vaknar ju också... och jag har verkligen försökt låta bli att snooza... men jag är ju van att snooza en bra stund på morgonen... så det har hittills blivit att jag tryckt på snoozen en gång... ja förutom imorse då... Det blev två snooz... och så det första larmet... mobilen pep alltså vid tre tillfällen imorse... när jag kom till jobbet så kom det en liten "utskällning" via sms... hahaha... Får gå och lägga mig tidigare ikväll... så kanske jag lyckas ta mig upp ur sängen på första försöket... ;o) wake up



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0