Svammel
2010-06-17
12:38:55

Åååh det är ju så fint väder idag... jag vill bara gå ut och njuta... inte sitta på jobbet som för övrigt känns som en igloo... Igår var jag och T och käkade indiskt... vet inte varför men av någon anledning var det extra gott igår... Sen var vi och hämtade Ts bäddmadrass... min har ju gjort sitt nu... och det kändes nästan som en helt annan säng med en "ny" bäddmadrass... har inte bestämt mig än ifall det var bättre eller sämre... innan vi tog in den gick vi till en sån där ställning och bokstavligen bankade skiten ur den... varför är det så tillfredsställande att se hur mycket smuts och damm man får bort fast man ändå tycker det är vråläckligt med det som faktiskt lossnar? Egentligen vill man ju att det inte ska lossna nåt... men då hade jag nog istället blivit besviken på nåt sätt... vilket svammel... :o) Idag tror jag får bli en liten städdag igen... känns lite lagom kul... not... men det behövs... i alla fall dammsugning... har ju kammat Greger i stort sett varje dag så det finns en del katthår som flyger omkring...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0