Äntligen dags för avslöjandet...
2010-03-23
09:00:47

(Tidsinställt inlägg)

...utav den där hemlisen jag skrev om förut... ;)

När det här inlägget publiceras är det tisdag morgon... och klockan är 8...

De flesta är nog antingen på jobbet redan eller på väg till jobbet... inte jag... :D

Ifall det inte är några förseninger borde jag och T just nu sitta på ett flygplan som ska ta oss till Teneriffa...

Helt underbart... en veckas semester mitt i allt kaos... kan det bli bättre... :D

Här kommer några bilder på hotellet...

[nggallery id=5]

Fint va!?!

Jag har inte lyckats få reda på ifall jag kan mobilblogga när jag är utomlands... men det är inte hela världen... jag får uppdatera när jag kommer hem... för övrigt hade jag tänkt att det ska vara en mobil- och datorfri semester... :p

Har i alla fall lagt in ett par tidsinställda inlägg till som kommer dyka upp i veckan... missa inte det... :)

Ha det så bra allihop så hörs vi nästa vecka...

Kram på er!!




Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

AAAH DUMMAAA DIG! FY FAN Vad skönt! JAG E SÅÅÅÅ AVIIS!
Men du förtjänar det!:) Ha det uuuuuuunderbart skönt och sola för mig och drick massa drinkar!

2010-03-23 @ 10:22:29
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Kristin

Åh din lille jävel!!!! Att du inte sagt nåt ;) Fan vad fuskigt - jag vill oxå!!!!!

Ha så jävla kul då...hahaha ;)

2010-03-23 @ 18:38:18

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0