Besök, tvätt och hemlisar
2010-03-14
20:38:05

T var här igår... stackarn åkte på att se på finalen utav melodifestivalen med mig... jag blev givetvis missnöjd med resultatet... men det var ju inte mer än väntat... Idag har jag varit och hälsat på hos S en sväng... det var länge sen sist... jäklar vad halt det var... det är ju bara is på vissa ställen... fick lite sladd på bilen några gånger och höll på att lyckas med ett gäng väldigt graciösa vurpor när jag skulle till och från bilen... Söndagar har blivit min tvättdag... bara det att idag planerade jag helt fel... typiskt... nu hinner jag inte få lika mycket tvättat som jag hade tänkt.. nåja.. man kan väl inte lyckas jämt :D De hemliga planerna är fortfarande i rullning... bara det att det tyvärr kommer att dröja lite längre än jag tänkt och hoppats innan jag vill avslöja vad det är... ska försöka låta bli att nämna ämnet hela tiden då jag ändå inte säger vad det är... men jag måste bara tillägga att jag är... och kommer bli... crazy happy... :p


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Oh jag e mega nyfiken nu!:D

2010-03-15 @ 09:36:11
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0