Det blir en riktigt bra helg
2010-03-05
21:18:26

Sitter och tittar på Let's Dance... och väntar på att klockan ska bli ca halv tio... då är det dags att åka iväg och hämta Kristin... tjohoooo.... det ska bli kul... Har planerat in ett litet "hyss" imorgon som hon inte har någon aning om ännu... eller ja... hon vet att vi ska göra nåt men inte vad... hihih... Imorgon ska jag testa lite kläder för att få se skillnaden med viktminskningen... och så ska Kristin mäta mig igen... hon gjorde det för fyra veckor sen... så det ska bli kul... Det blir en sån där helg som knappt hinner börja förrän den är slut... :o) Men nu ska jag heja på Claudia i Let's Dance... och jag såg förresten för massor med veckor sen att det måste vara nåt på g mellan Stefan Sauk och Malin... så det så ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0