För mycket sömn
2010-03-05
09:58:17

I och med att jag gnällde om att jag är så tråkig numera... så tänkte jag igår att istället för att bara gå och lägga mig så skulle jag lägga mig på spikmattan... Det gjorde ont en stund och jag tänkte att aja... nu ska jag väl inte somna i alla fall... det här var vid kl 20:50... 21:45 vaknar jag av att katterna studsar på mig... jahapp... så gick det med det... hahaha... jag hade tydligen tvärslocknat på spikmattan... Imorse kände jag att det var alldeles mosigt i huvudet... och hur hemskt det än känns att säga det... så har jag sovit för mycket den här veckan... antingen gnäller jag om att jag är trött för att jag sover för lite... eller som nu så är det gnäll om motsatsen istället... att man aldrig kan pricka inte det där med lagom... :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0